direkt ifrån Italien :)

Hey alla snälla :)

har ni det bra i Sverige ? Jag har det toppen bra här i Italien snacka om att den här datan är seg som ett as.
idag är det ju  midsommar vad ska alla göra då? Jag och familjen ska fira midsommar här i Italien
och alla italerna kommer nog tycka att vi är konstiga.. Haha
Snacka om att det finns gott om snyga killar här också .. Här skulle Julia och Elin vara för dom är GALNA i killar eller bara snygga killar,  Haha .
Föresten är det bra väder? här är det as varmt och man tror att man dör haha :))

Som ni ser har jag ingen header och design men det är bara för en tjej ska göra min och hon är säkert inte klar än... men den dyker upp så småningen om ..
Kanske ska ha en frågastund medans jag är i italien ? aja det dyker nog upp ..


och jag saknar alla tjejer också ... ni är bäst



PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

SÅ DU NÅTT OM SNYGGA KILLAR? :O

TAR SISTA MINUTEN TILL DIG! :)

2009-06-20 @ 13:27:04
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0