ny blogg ny sommar

Nu är sommaren här kännst det som eller iaf på vädret igår regande det och idag lyser solen.
det blir väll jacquline idag och hon ska hjälpa mej att packa tills imorn då jag åker till Italien för semester.
Och jag kommer sakna alla vänner men om två veckor kommer jag hem.

Igår kväll var jag med julia,malin och jq (jacquline) och vi hoppde studsmatta hos malin. och malin har fixat skiv kontrakt till mej så om en månad åker jag upp till södertälje för att spela in en skiva. Åh jag lycklig jag är det har ju varit min dröm enda sen jag var liten ...  Grattis malin föresten som fyllde år igår :)

Vad ska man ha på sig i Rom? och i venedig? något förslag?

 
( och jag är alltid lika glad) bild: ifrån julias tjejkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0