ut

Nu har jq kommit och vi ska väll bara chillla och lite sånt och bara ta det lugnt jag tror även att  vi skulle gå till Therese och Bella sen och säga hejdå till dom eller jag ska säga hejdå.
Jag är grymt sugen på glass menmen...

Jag har ingen aning om vad jag ska packa ner.. dagens outfit kommer när jag kommer hem för jag tar inte med mej datan. och det finns säkert ingen där men om det finns det så kommer jag att självklart att blogg,
Tur att Johanna ska med så jag slipper ha det tråkigt. Johanna är verkligen en toppen tjej och hur vi träffades är ganska roligt men det får ni höra någon annan gång för nu ska vi ut i solen :)

Sen ikväll är det fotbolls träning :)



bilder: google

Kommentarer
Postat av: EBBAERICSON

SV: Tack för tipset!, det blir nog något sånt i den stilen :)

2009-06-16 @ 16:05:53
URL: http://ebbaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0